Bygga bygga bygga

0kommentarer

Ja och sedan lite stall mitt i detta! Ja jag har hunnit varit ut och ridit två gånger sedan jag skrv här och båda gångerna gick det hur bra som helst nästan lite bättre idag än igår!

Och sedna har vi byggt uppe på ovanvåningen en massa reglar blir det fasiken vilken tid allt tar men å andra sidan börjar jag lära mig att såga rakt *L* bara det är en bragd... Det blir jäkligt bra måste jag säga. Igår kväll fick vi spontanbesök av svärmor och svär far som hjälpte oss lite där upp i utbytte mot en kop kaffe! och det gick jag gladeligen med på! just nu kan inte jag göra så mycket där uppe så då hamnade jag här vid dumburken.. Hur som så ska vi börja plasta och isolera strax och där efter ska skivorna dit på vägarna så då blir det lite mer rum av det hela;) Gillas.

Idag lagade Felicia, Jonas och Fabian middagen mycket trevligt måste jag säga! Ungdomarna ska på dans ikväll så det blir till att skjusa och hämta! Det blir bra det!

Imorgon blir det lite mellandagsrea och golvinköp! och under kvällen idag så blir det som sagt var bara bygggggga! ljuvligt snart får vi börja riva för vardagsrummet!!!!

Kram

Kommentera

Publiceras ej