Matlista för januari

1kommentarer

Ja det är länge sedan jag la ut dom här på bloggen men nu ska jag försöka igen :) har nämligen tänkt mig att spara dom i min lilla söta dator så jag kan återanvända dom enkelt och smidigt!

Dec /jan…

27 pestolax med kokt potatis och pestosås

28 Pannkaka

29 Varmkorv och pommes

30Något riktigt gott leta på nätet..

1 Köttbullar och stuvade makaroner

2 Köttstroganoff ris

3 Flygande Jacob och ris

4 Pannkaka

5 Lasange

6 Korvstroganoff och ris

7 Snitzel potatis och sås

8 Kyklingpasta sås med soltorkade tomater och kul pasta

9 Tacos

10 Fylld lövbiff och ungspotatis

11 Fiskfriletter potatis

12 Köttbullar sås potatis lingonsylt

13 Pytt i panna och stekt ägg

14 Falukorv och makaroner

15 varma makor och sallad

16 Fläskkotletter och potatis sås

17 Fläskfilé potatisgratäng

18 Farmarbiff och potatis sås lingonsylt eller gelé

19 Hamburgare pommes

20 Kykling ris och brunsås

21 Pannkaka

22 Köttfärsås och spagetti

23 Viltlax potatis

24 Pastatsås med skinka och ost och tagliatteller

25 Pannkaka

Ja det var den månaden det! Imorgon bär det av till ica och shopping av basvarorna så att allt finns hemma!

Kram kalas till er alla!



1 kommentarer

Gissas uppfödare

30 Dec 2009 08:30



Jag är mäkta imponerad! :)

Kommentera

Publiceras ej