God morgon ;)

0kommentarer

Ja ha då har vi ännu mera snö och inte verkar det som det tar slut heller.... Just nu vräker snön ner :) Kan bara konstatera att i år fick vi vinter på riktigt. Vi här uppe i norduppland har haft snö sedan i slutet på november bortsett från någon dag då det smällte men på natten kom det ny! Själv tycker jag det är såhär det ska vara det hålls rent inne och i mitt fall så hålls ju även de hästarna som jag rider rena! Sen finns det ju en annan stor fördel och det är att det blir ju så mycket ljusare på kvällar och mornar när det ligger snö trotts att det är en hur mörk årstid som helst!

Fick nya allt om resor i fredags och låg och läste om kanarieöarna i morse oj vad jag ville dit till sol och värme :).

Nu längtar jag lite efter våren och få sitta ute med kaffekoppen och bara njuta i solen och bli så där härligt varm både inombords och utombords.....

Nu har vi käkat frukost och hamnade framför datorn om några timmar blir det stallet och ute ritt i skogen ;)

kram

Kommentera

Publiceras ej