Härligt väder och en underbar häst =)

0kommentarer

Livet leker så kan man lätt uttrycka det när man har turen att ha så snälla hästägare till den hästen jag är medryttare på! Just nu är ju inte kló helt okej utan ska sakta men säkert sättas igång igen och det innebär att vi skrittar varannan dag ungefär. Men dom andra dagaran får jag rida Tindra "Karate Kid" hästen en helt underbar 20 åring som är hur pigg och glad som helst. Hon är kort och gott underbar! Idag var vi ut i skogen på en helt underbar ridtur i solen och snön ett par plusgrader och eftersom det är fredag så har vi jägar fritt också annars lär man ha lite uppsikt efter dessa så man inte rider in på deras jakt marker.. Vi skrittade och jag vågade mig på att trava lite och det gick prima ballerina!

Imorgon blir det lungt på ridfronten men jag återkommer på söndag tyvärr ska det tydligen snöa... men det kan ju bli bra väder också!

Kram

Kommentera

Publiceras ej