Ledig dag...

0kommentarer

Ja fredagarna på eftermiddagsveckorna är ju lediga och njutardag men om det blev det idag vet jag inte riktigt.... Har småpysslat här hemma och haft halvtråkigt... Tvätt och åter tvätt visst är det ljuvligt ;) Ja nu är det gjort iallafall har tvättat 4 eller 5 maskiner har liksom tappat räkningen det är iallafall blött tvätt på hela ovanvånging sedan har jag grejat med sådant man inte riktigt hinner annars.

Har även hunnit färgat håret så nu är det riktigt rött igen och inte någon mess orange =) tyvärr har jag fått filla väldigt på mina naglar så ni är dom inte vackra om jag säger så dom släppte väldigt lätt den här gången... undra om det kan ha med förkylningen att göra kroppen är ju liksom lite förundlig..

Har inte velat åka ut till stallet heller för kläderna har inte varit tvättade förren nu. Vill absolut inte att dom ska få något från Ärk´Ännu har ingen mer häst insjuknat så man får hoppas att det bara var en som drabbades men man kan aldrig vara för försiktig vad det gäller sådana saker tycker jag!

Ska nog ringa Josefin under kvällen och kolla om jag kan komma ut imorgon en sväng saknar kló och hennes härliga uppenbarelse ;) Får sådan härlig enerig av henne!

Snart börjar familjen droppa in igen och det blir lite fart och fläkt här hemma!

 Sötnos =)

Kommentera

Publiceras ej