Onsdag =)

0kommentarer

Ja ha då har man hunnit till onsdag då da.... Idag blir det ett tandläkar besök för min del och sedan sak vi börja med det nya löne systemet på jobbet. Vi har första mötet med konsulten idag Ser fram emot detta med stor tillförsikt tycker att det ska blir kul =) men antar att valnöten kommer att få jobba endel.. och det är ju inte så vanligt*fniss* * fniss**.

Så idag jobbar jag mellan 11-18 för sedan blir det ridlektion det är sista eftermiddagen som jag måste ta ledigt för att rida. Sedanhar jag sagt upp platsen på Ärk jag rider ju så himla mycket ändå så jag blir jättenöjd och tillfredställd på det planet sedan kostar det ju endel också så jag tycker det är bättre att lägga dom pengarna på privat lektioner med josefins hästar istället =) vilket jag tror att jag behöver bättre... Imorgon ska jag ditt på förmiddagen och rida härligt=) längtar dit...

Nej nu lär jag snygga till utsidan så jag inte skrämer ihjäl tandläkaren ;)

Kram

Kommentera

Publiceras ej