Onsdag/torsdag...

0kommentarer

Igår gick jag till jobbet redan kl.10 för att kunna gå hem kl 18 för att hinna till Ärk och rida. Det är löst så att våran fackliga ordförande har tid då hon ska jobba med dessa frågor så då ersätter jag henne den tiden. En perfekt lösning för båda två =)

Tyvärr mötes vi av tråkiga nyheter när vi kom till ridskolan, en av privat hästarna hade dött helt oförklarigt i Fredags då han hastigt insjuknat i feber och på eftermiddagen var det slut =( Helt makalöst så fort det kan gå... Leder med ägaren i hennes sorg... Så nu är stallet islolerat till och med den 10 februari. Så idag åkte jag inte ut till Kló utan fabian får använda mina kläder i dag på ridlektionen så får allt ta en tur i tvättmaskinen sedan. Så det blir nog någon sväng i helgen istället. Alla lektioner pågår som vanligt för det är ingen mer häst som visar tecken på  sjukdom.

Vi hoppade i går och det gick jättebra! Himla kul att hoppa banna... Härligt med fart trotts att jag red lillebror;)

Idag så har jag städat huset riktigt ordentligt och farit fram, Nu ska jag åka till jobbet strax och börja förbereda löneförhandlingarna för i år, men först blogga och äta burgare till Lunch!

Ha en härlig dag ;) För det ska jag ha!

Kommentera

Publiceras ej