Ridlektion

0kommentarer

Har nu varit och ridit och det gick skit bra om jag får säga det själv ;)  Det är så himla kul när hästen gör som man vill och man blir lika chockad varje gång.... Vi red dressyr och hade framdelsvändningar och skänkelvikning på dagordningen våran ordinarie ridlärare var på kurs men sofia gjorde en jätterolig lektion! Jag red malte och som sagt var det gick alla tiders måste jag få säga så himla kul när mina lektionskompisar säger kolla gud vad snyggt han går! Man växer hur mycket som helst i detta!

Nu blir det jobbet, slutar redan 3 inatt för jag ska åka på löneförhandlings info redan halv elva på förmiddagen i morgon och förhoppningsviss är jag ledig i morgon natt men vi får se hur som helst börjar jag inte fören 00.

God natt! och kram

Kommentera

Publiceras ej