Tindra och Valbo

0kommentarer

I morse ringde klockan trotts att det är söndag. Fabian hade innebandy match hemma mot skutskär och jag skulle iväg  till stallet! Matchen slutade 4-10 vilket är ett hyfsat resultat måste jag säga!

jag åkte till stallet och vi red Tindra och Dreki det gick över förväntan Tindra höll sig på mattan och Derki fattade galopp efter mycket jobbande från Josefins sida! Men skam den som ger sig tillslut förstod han vad hon menade och tog galoppen som han skulle! Det är snart Klubbmästerskap och då ska dom tävla så till dess behöver det sitta ;) Men dom kommer att fixa det gallant helt övertygad om det bara Josefin inte ger sig :) men det tror jag inte hon kommer att göra!

När jag kom hem efter att jag blivit på knuffad för att börja min färd hemåt så blev det en snabb buragare och sedan till Valbo och kolla lite på Mio i deras nya butik... mycket fint om man säger så men det var även prislapparna.....  Felicia hittade en träningsoverall till fjällen och ett linne, Fabian tror jag har handlat en present till mig...

Sedan blev det två familjepizzor och skjusa felicia till kyrkan, Nu ska jag slöa fram till att jag ska ha pass ikväll!

Kram

Kommentera

Publiceras ej