Tisdag.....

0kommentarer

Fortfarande genomförkyld så jag blir hemma idag med=( Känns som jag har hostat sönder lungorna under natten. konstigt att jag kunnat sova överhuvud taget... Fryser och svettas om varanat... Ja ja nog med gnäll nu ! Ryck upp dig Särnö=) Har å andra sidan kollat lite "ny"  bil till familjen. Kollar ny kombi 745:an har liksom gjort sitt om jag säger så den går men vet inte om det är så himla mycket mer just nu... Den ska besiktas den 24 feb så hoppas den går igenom då ialla fall men jag är tvecksam till det vi får se hur det går... Den har ju ändå varit i våran ägo länge nu om jag inte minns helt galet så är det 8 år så det är dumt att klaga.



Det är något sådant här vi är ute efter färgen spelar ingen roll bara det är en bra bil och ungarna har önskemål om värme i baksätet =).

Kram Kalas från en snörvlig Tjej =)

Kommentera

Publiceras ej