Tisdag =) Tindra ;)

0kommentarer

Jag har sovit som en gris idag trotts att både Fabian och Gubben varit hemma så himmla skönt måste jag säga när man vaknar när klockan ringer eller två minuter innan.

Sedan blev det frukost som min underbara man ordnade till mig medans jag kläde mig och tvättade sömnen ur ögonen! Sedan blev det en lång skön stund vid bordet med fabian óch gubben;) Himla mysigt.

När allt detta var överstökat så blev det stallet och en helt underbar tur ut till sommar hagen med Tindra och idag vågade jag trava och tölta också! Dennna häst är helt fantasktisk vad det gäller gångaraterna så himla rena och bra!! Helt underbart att rida fram i Tölt i en massa snö ;;;;;) Bäst bara!

Väl hemma så blev det middag och mys med familjen och nu blir det soffläget och mer mys....

Sedan ska det jobbas och längtas till Fredag då det är dags att rida Tindra igen =) Denna gamla mysiga dam ! hon blir 20 i sommar men det kan man inte tro när man rider henne för då är hon som en häst i sin bästa ålder:) Helt fantastik!

Kram hela dan till er alla =)

Kommentera

Publiceras ej