Tisdag=)

0kommentarer

Ja då har man hunnit till tisdag redan. igår blev det inget bloggande på grund utav en helt bedrövlig huvudvärk det gick blixtrar genom huvudet känndes det som, det är inget man önskar sin värsta ovän direkt.

Idag har det varit betydligt bättre =) Imorse när vi kom till jobbet så hade en pump på maskin gett upp så det blev till att städa och greja fram till nio men det trivs jag ganska bra med. Har lätt för att se vad som behöver göras tror jag, blir aldrig sysslolös om ni förstår vad jag menar jobb finns det alltid.

När jag kom hem så åkte jag och handlade sedan bakade jag 90 bregottkakor så himla goda och en satts med kola kakor, håller på att ladda upp inför helgen!

Tyvärr så har en av mina naglar ryckt i dag men det är första gången sedan jag började göra naglarna i augusti så det är nog rätt bra med tanke på det jobbet jag har =) Men just nu känns det rätt trisst =(

Kló har varit till ATG kliniken idag och tyvärr hade det inte blivit något bättre men jag ska prata med josefin imorgon!

Har haft ett roligt telefonsamtal med min lillebror idag han är hemma och är pappaledig med sitt tredje barn och det händer en del där kan man säga ;)

Nu blir det lungna gatan ikväll och ladda för en härlig morgondag =)

Kommentera

Publiceras ej