Tokig torsdag....

0kommentarer

Var på jobbet till två, hem snabbt och börja städa fixade huset till klockan var 16 då hade jag även hunnit kört in en kärra ved och tänt i pannan, Därefter drog fabian och jag iväg till ridskolan och fabian red lektion han fick mirra en pigg liten dam. Oj vad liten hästen såg ut under fabian han har ju ridit stora hästar ett tag nu så när han hamnade på en ponny så blev skilnaden så himla markant! Han har även anmält sig till sin första hopptävling nu på lördag (40 cm) och då ska han rida Ragnar =) Ska bli himla kul och se hur det går =) När vi kom hem hade andreas gjort middag till oss goda härliga pannkakor. Igår bakade jag en sockerkaka till en tårta som jag tänkte bjuda på imorgon på jobbet eftersom jag fyller år på lördag! Och så här blev den...



Hoppas dom kommer att gilla den=)

Kommentera

Publiceras ej