1 Januari

0kommentarer

Ännu ett oförstört År =) Ja vad ska man fylla det med...hummmmmmmmmmm! Hästar i massor och Familjen + Mina härliga vänner och för att finansiera allt måste man ju jobba också (= Tänk om man slapp....

Idag sov vi länge så himmla skönt. efter frukost drog jag till stallet och där var allt frid och fröjd. Vi red i hagen, ställde och böjde i massor och försökte gå förbi vatten tunnorna vilka tydligen var ruggigt farliga idag **Fniss** ibland är hon bara så söt Kló hon var envis men jag var envisare så tillslut gick hon förbi utan knussel .......! Ja jag vann.. Sedan skrittade vi av dom runt sommarhagen i det härliga vädret.

Väl hemma så höll Felicia på att baka.. Vilken tur man har. Malin och Peter kommer på fika efter middagen! Trevlig!!!!!

Nu ska jag slöa i soffan brevid gubben sedan ska det lagas middag!

Puss och Kram Hela dan =)

 Slö katt!!!

Kommentera

Publiceras ej