Fredag.....

0kommentarer

i morse (10,15) klev denna lätt slitna kvinna ur sängen och fick i sig två mackor och en kopp te. Sedan på med ridkläderna och iväg till stallet efter tre timmars sömn efter natt skiftet! Idag hade jag bet Josefin hålla lite lektion för mig! Och nog fick vi jobba alltid.... Var helt slut efteråt både kló och jag så i morgon måste vi villa! (bävar för träningsvärken som kommer att komma som ett brev på posten jag lovar) Vi red i hagen i ca 1,5 timme och det var en hel del jobb men gud vad kul... Jag njuter varje sekund trotts att jag både blev sur och övelycklig under dessa timmar! Hästen är underbatr det är bara att konstatera!

När jag kom hem så blev det av med termokläderna och ner i soffan, sommnade som en klubbad och sov två timmar till, sedan röjde jag av här hemma!

Berättar mer snart!

Kommentera

Publiceras ej