Fredag... Snart slut på ledigheten =(

0kommentarer

Ja då har det hunnit bli den andra januari... Åkte till stallet strax före elva härligt att starta dagen där tycker jag, Vi red på voltenoch det gick riktigt bra förutom att hon tok rollar i traven men det ska vi nog få bukt med när hon får lite mer muskler  så är det nog slut på det också. Efter ett tag så kom mamma i huset ut med hundarna och då lånade josefin Kló för att se om en av hundarna kunde gå brevid kló när vi rider och då stod jag och höll i Tindra och så flög lillfan in i mig =) Så oj jag hoppade upp på denna karate häst och tro det eller ej men det gick riktigt bra i mina ögon sett för jag satt faktiskt kvar även fast hon kickade någon gång!  Sedan byte vi tillbaka tror det var nyttigt för alla ;)

När jag kom hem hade dom fixat sallad till lunch villket var jättegott. Sedan åket vi in til Valbo och handlade på IKEA en sväng ungarna hittade lite annat i köpcentrumet!
Sedan hem och laga middag Köttfärsås och spagetti.

Nu är det tv som gäller...

Puss och kram =()

 Längtar efter sol och värme här är barnen på Kreta!

Kommentera

Publiceras ej