Halt häst snyft.....

0kommentarer

Hej svejs! Hemma från stallet igen.. med tråkiga besked kló är halt på bakbent... Samma ben som hon vart fel sömmad på innan jag började rida henne. Hon markerar när hon travar och springer böjd. Så nu har Josefin konsulterat två olika vet. men ingen kan ge ett rakt svar bara att hon får villa och att vi ska köra in henne till ATG kliniken i nästa vecka. Förhoppnings vis är hon bra till dess... Vår gissning är att hon har en hovböld efter felsömningen men det trodde inte vet. på riktigt eftersom vi ridit henne i två månader=) men men vi får se vad som händer Josefin ska hålla mig uppdaterad och jag ska ut till stallet imorgon bitti och pyssla om hjärtat lite extra..

nu ska jag göra sallad och göra lunch sedan börjar det närma sig att åka till jobbet!

 Mitt halta hjärta ;)

Kommentera

Publiceras ej