Kväll...

0kommentarer

Jag blev sen hem från jobbet idag och sedan åkte jag och handlade och där träffade jag örjan och lotta så det blev nog snack i en halvtimme iallafall.... Alltid trevlig kollade hur det var med bullen i ugnen om det jäste som det skulle så att säga ;)

Efter det hem och laga middag idag bjöd resturang särnö på pastasås och tagliateller. vart riktigt gott =) Sedan slöade jag lite och drog sedan vidare till stallet för en lugn stund med kló kom hem till halv åtta och då blev det fika och dusch härligt!!!!!!!

Nu är det strax sängläge för imorgon blir en intensiv dag tro mig. Först förmiddag på jobbet sedan fixa naglarna hos theres=) äntligen sedan hem och styrelsemöte här !!! Inte någon bizzi dag alls eller hur ? Undra vem f******n som planerat den  * fniss **fniss* Sedan ska ju kló till atg kliniken också och det finns en hel del tankar i mitt huvud om det!

Jag hoppas så in i norden på att det inte är något allvarligt!

Sussa gott alla glada =)

Kommentera

Publiceras ej