Lillebror på besök snart =)

0kommentarer

Min lillebror och hans sambo Åsa kommer strax och hälsar på. Ska bli himla kul att träffa dom, träffade pelle sist på min morfars begravning i höstas. Pelle är svårt sjuk, drabbades av inflamation i njurarna för ett år sedan och nu är njurarna helt utslagna så han går på dialys och väntar på transplantation av en ny njure, det var meningen att han skulle få en av mig men jag ballade ur rent psykiskt =( Önskar jag fixat det men tyvärr.... Ska bli himla kul att träffa Åsa henne har vi inte träffat ännu =) .

På förmiddagen har Fabian och jag städat hans rum och sedan dammsög jag av bottenvåningen en sväng. Ena katten (pimpim) Fäller just nu några kopiösa mängder päls ska avmaska honom i veckan! Skulle vilja ha ett dunder medel mot mask dom blir så himla fula i pälsen!!!

Här kommer bilder på mina nya fina naglar som Theres fixade till i Tisdags. 





Metalic lilla med svart krackelering på ringfingret och tummen!

Kram

Kommentera

Publiceras ej