lördag

0kommentarer

så var det helg igen! Idag har våran gran dragit ut genom altandörren ;) Idag har jag inte varit till stallet utan har vilat upp mig idag. så imorgon ska vi rida ut härligt hoppas på lika vackert väder som i det varit idag då blir det vackert väder och hyfsat varmt...

Igår fick jag kläderna som jag beställt från Haléns En rödrutig tunika och en tunika som är Alinjeformad hade även beställt 4 par trekvartstajts två svarta ett par vita och ett par röda, det var även en grön kläning!

Vi har även hunnit varit ut till svärmor och svärfar och kollat hur långt dom kommit, svärmor hade börjat tapetsera i vardagsrummet en hallonröd tapet som var hur snygg som helst!

Nu har jag just kopplat upp den gammla bärbara datorn och visst funkar det.... men men Har inte lärt mig riktigt var knapparna är men men det kommer väl....

Ska se om jag kan få in lite bilder på kläderna....
Tunika
Tunika

Snyggt va! längtar till man har lite sol bränna så blir det ännu bättre, den vita tunikan blir ännu snyggare med ett skärp i midjan!

Kram hela dan!

Kommentera

Publiceras ej