Måndag härliga måndag

0kommentarer

Hej och Hå! i morse när jag kom hem mötes jag av en dunderförklyld Felicia men tapper som hon är går hon till skolan ändå ! Smittat resten har hon nog redan lyckats göra.. Kröp i sängen dödstrött var länge sedan jag var så himla trött efter en söndag natt men det kan ju bero på att jag vaknade kl 8 i söndagsmorse och kunde inte sova något mer. Det går ju bra sålänge man har att göra men det blir värre när det blir något stillestånd...

Sov till 14:15 Helt underbart! Sedan grejade jag här hemma och fixade middag. När Andreas kom hem så drog vi till Valbo efter middagen. Hittade ett par nya ridvantar som var fodrade och ett par Shortshaps i svart till mina ridskor då blir det stövelliknande Himla smidigt och inte lika varmt som stövlar under sommarhalvåret medans man ledigt får plats med sockerna på vintern.
Andreas hittade en skjorta och en stickad tröja på rean på MQ hur snyggt som helst!
Fabian fick sin nya bandyklubba och Felica hittade nya träningskläder och en kofta och en lång t-shirt.

Nu väntar jobbet sedan hem till sängen =)

Kommentera

Publiceras ej