Onsdag...

0kommentarer

Idag sov jag till 13:45 ugefär vart väckt av telefonen tre gånger men kroppen sa svara inte ligg kvar i sängen =) Och jag var inte sen att lyssna om jag säger så!

Sedan lagade jag middag som blev köttfärsås och makaroner käkade och skjusade barnen till deras aktiviteter. Sedan fixade jag lite med naglarna plattade till toppen lite gillar hellre den fyrkantiga formen en toppig liksom och nu hade dom blivit lite toppiga. Lackade lite snyggt topplack på så dom blir blanka och fina, sedan skyddar det lite håller ju på med starka kemikalier på jobbet och även om man använder handskar så kan det komma igenom  ibland och det tär på naglarna även fast man tvättar av sig snabbt!

Har även tvättat lite och vikt tvätt idag... Någon slags evighetsgöra... När jag lämnade sista ungen så åket jag till konsum och köpte varsin semla till gubben och mig.

Igår hade vi två-årig bröllopsdag!!! Tänk vad tiden går. Har dock levt ihop i 17....... Ja inte är man gammal............ men som sagt tiden går!

Nu ska jag byta om och åka till Ärk och rida lektion!

Från en glad snart 36 åring......

Kommentera

Publiceras ej