Söndag Åter till arbetet i natt....

0kommentarer

Ja ha då var det slut på semester/ledigheten så och åter in i vardagen! snyft... eller bra så man får lite gjort.... inte för man har legat på latsidan direkt. Men denna ledighet kändes så annorlunda vart ingen stress över en massa saker som ska hinnas med utan vi har bara varit och firat ett mycket trevligt och lungt ny år! Har inget allas att klaga på om jag säger så! Funderar allvarligt på att göra lika dant nästa år! Nu kommer jag att orka ända fram till semester=) härligt!

Har just käckat frukost med trollungarna och tänt i pannan, tagit fram middagen ur frysen... jäklar vad präcktigt det där lät.... men så har morgonen sett ut iallafall. Nu ska jag röja lite och sedan vid tolv så bär det av till stallet =) och sötnosen Kló. vi ska rida på volten och det är nog tur det för det är/var 14 minusgrader ute! Fabian ska följa med så han ska få rida lite tänkte jag!

Vi ska hinna med lite lunch innan vi åker också... Får nog bli mamma favoriten Hamburgare med bröd.

Skriver mer innan jag drar till jobbet ikväll, har nämligen natt vecka nu!

Kram Kalas=)

 söt Kló

Kommentera

Publiceras ej