Söndag...

0kommentarer

Tog mig ur sängen vid nio tiden .... Har sovit som en gris i natt=) Sedan bar det av ut till stallet tyvärr var inte vädrets makter riktigt med oss för det har blåst halv storm inatt och under dagen så vi valde att rida i hagen! Det gick jättebra denna häst får tydligen bara mera motor ju mer man rider henne för nu gick det undan ska gudarna veta men får hon bara springa av sig så blir det frid och fröjd sedan. Fixade det mesta idag och jag tror att det vart 1-0 till min fördel i fredags för hon lyssnade mycket mer uppmärksamt på mig idag.

Sedan funderade jossan om jag ville åka på kurs nästa söndag eventuellt och självklart vill jag det =) Hur kul som helst men oj vad jag kommer vara nervös...

När jag kom hem så blev det lunch och sedan en massa Karlholms Kroppskulturs arbete.... Papper, Fakturor osv.... Men nu är det gjort himla trevligt. Nu ska jag bara få till ett pass till nästa söndag också.. Men först blir det tvätt tror jag... känner att hjärnan har lagt av lite just nu så får se hur det blir med passet... Men det löser sig alltid =) som tur är!

gubben lagade en helt underbar Lasange till middag ;) puss hjärtat du är bäst!

I morgon blir det ridning på förmiddagen och jobba på eftermiddagen!

Vi skrivs vidare!

Kommentera

Publiceras ej