Tisdag...

0kommentarer

Ja då har man tagit sig ur sängen då och även fått i sig lite frukost och skjusat fabian till taxin! Sedan blev det en stor kopp kaffe framför nyhetsmorgon. Härligt Nu ska jag snart skjusa felicia och matilda till vita magasinet där det ska samlas för att åka till fängelsemuseét med konfa gruppen så matilda sov hos oss i natt för att kunna sova lite längre men vet i katten om dom sov så himla mycket längre däremot tror jag dom har himla kul ihop ;) och det är dessto viktigare tycker jag !

Ska åka till stallet när jag dumpat tjejerna. Ska borsta och greja lite med kló så hon känner sig lite extra ompysslad. idag kommer hovslagarna och ska kolla på hoven, hon hoppades på att kunna komma strax efter lunch. Hoppas hon hittar något så vi vet hur vi ska behandla detta.... Har liksom ingen erfarenhet av halta hästar har faktiskt sluppit detta hitills tack och lov! Men men man blir ju lite klokare för allt man lär sig även fast det är tråkigt just nu när ett djur som står en nära har ont :(

Sedan är det möte/utbildning på jobbet kl 13 så idag får jag börja lite tidigare!

Vi skrivs snart igen!

Kommentera

Publiceras ej