Tisdag hej och hå vilken dag det blev !

0kommentarer

Ja det började med jobb och åter jobb... Sedan hem och i med en mycket snabb fika och vidare till Tierp och Theres och fixa naglarna =) dom blev metalic lilla med svart krackeleringa på ringfinger och tumme ur snyggt!!!!!

Sedan in på ica och baka fika bröd till kvällens möte... Hum börjar bli sen... Ringer till fabian som jag tror är hemma men nej se han är hos en kompis och vill bli hämtad när jag kommer till karlholm hum ännu senare.... hur ska jag hinna rörja och laga middag.... ringer gubben som är kvar på jobbet och jobbar över våra speciallister är hos oss och ställer in maskinen och då ska han vara med men gullig som han är säger han jag kommer hem med pizza så slipper du tänka på middagen=) tack. Sedan in till bruket och hämtar en något sen Felicia på konfan och vidare och hämta fabbe ..... nu är det 30 minuter kvar till mötet ska starta och jag är inte hemma ännu...... Ja hur det kan bli väl hemma så tänder jag pannan och kör ett snabb röj i köket och skriver ut de papper jag ska ha och sedan dyker min pizza upp... tack gode gud är likasom helt beroende av mat vad gäller mitt humör som alltså inte var på topp just då... men in med pizzan i munnen och fixa fika med andra handen. just när jag svalt sista pizzabiten så knackar det på dörren! Sedan avlöper mötet i lugn och ro=) Ja som man bäddar får man ligga kan man lugnt säga !

tyvärr fick jag det tråkiga beskedet att Kló har spatt det är därför hon haltar och är nu ordinerad vila i 3 veckor till att börja med sedan blir det återbesök på Atg kliniken. Ska läsa på mera om spatt i helgen tänkte jag!

Kram

Kommentera

Publiceras ej