torsdag redan vad tog den veckan vägen.....

0kommentarer

Redan 8 januari och mina ungar har åter börjat skolan..(skönt) Sov som en gris till 13:30 det är så himla skönt!

Sedan skulle jag till stallet och rida men öppnade en bakdörr för att komma åt en borste att borsta av bilen från snön som fallit på den och då när jag fått upp den så har låset frysit så den vägrar stängas.... Gud vad jag slog och smällde i den dörren  resutatet blev att hantaget på utsidan losnade och jag vill men jag slog som F*************n för att få igen den! Vill Ha ny bil... Ska sägas att det inte var S40 utan mitt hatobjekt 745:an.

men när jag väl tog mig till stallet så gick det riktigt bra att rida. Imorgon ska Josefin instruera mig så att det blir lite mindre skit bakom tyglarna. Är väldigt tacksam för att jossan vill göra detta!

Sedan hem och äta middag som gubben gjort Pannkaka och idag smakade det väldigt gott måste jag säga är inte överförtjust i detta i vanliga fall men idag smakade riktigt gott!

Sedan har vi städat huset =) Gud vad skönt nu är det helg i morgon när jag kliver upp och åker och får mig en omgång av Josefin =) Misstänker att det blir svettigt.

Nu blir det tv och sedan jobbet!

Kram kalas!

Kommentera

Publiceras ej