Torsdag till lördag!

0kommentarer

I torsdag så sov jag till kvart i tre =) Härligt då kom Fabian hem och tassade in i sovrummet och frågade lite försynt vill du sova mera.... Så söt !!!!!!!!!!!!!! Men jag hade ju redan sovit mer än jag tänkt så upp och fika/äta frukost sedan begav vi oss till Ärk och Fabian red sin lektion och under lektionen så miss sköte sig Pontiac ganka grovt så jag fick förtroendet att rida till honom efteråt och då gick allt bra efter några despyter oss imellan så blev allt bra och han lyssnade!

efter det så bar det av hemåt och middagsbordet där det serverades pannkaka..

Sedan vidare till Kló och lite pyssel i stallet med henne, Fabian hjälpte till och Josefin tog in Tindra också så vi pysslade med henne också!

Efter detta så bar det av hem och Soffan innan jag åkte till jobbet och slet lite, Det blev en ganska tung natt blev nämligen hyfsat förkyld under natten men men nu käns det mycket bättre (lördag).

Fredagen gick i häst och städ tecknet. Kom ur sängen vid 12 sedan åkte jag till stallet och vi gick en promenade med kló och josefin red dreki och allt gick bra. efteråt så strechade jag henneoch hon bara njuter av att bli borstad och om pysslad =) Tror hon njuter en hel del av all uppmärksamhet!

Sedan bar det av hemåt och till städningen städade av huset med hjälp av gubben och sedan blev det soffan och en del tupplurer där vaknar liksom till när det är bra på tv...

I morse sov vi till strax efter åtta och sedan blev det ägg frukost och lite lördags slöhet. Fabian har innebandy idag på förmiddagen sedan vid tolv ska jag ut till josefin och vi ska rida Tindra.  Sedan blir det nog lite bröloppsdagsfirande idag!

Gubben kör in ved och jag ska skjusa fabbe!

Hörs mer till kvällen!

kram

Kommentera

Publiceras ej