Torsdag

0kommentarer

jobbade förmiddag och det gick väl hyfsat om jag säger så, himla stökigt när färgleverantörerna vi testa nya grejer och vi vill produkcera så mycket det bara går... går liksom inte riktigt hand i hand. När jobbet var avklarat bar det av hemm¨åt och  tog veckostädningen i ett huj... Fabian stängde in sig på sitt rum! vilket var fullt förståligt... man vill liksom inte hamna ivägen när jag far fram med damsugaren och damtrasan. Efter detta blev det en macka i bilen och till ridskolan med Fabian som fick rida Robin en stor häst men det gick väldigt bra för honom han är så himla modig och duktig min lilla prins! När vi kom hem så hade pappa lagat pannkaka så in med den och sedan åkte jag till Kló.

Där pratade jag och Josefin igenom det här med Kló och Spatten som hon har drabbats utav. men prognosen verkar hyfsat god om jag säger så hon kommer att behövas ridas så gott som dagligen så det är ju positivt.

Sedan hem och in i duschen och ner i sängen och en stund med en god bok :) Härligt!

Kram

Kommentera

Publiceras ej