En bättre dag i dag ;)

0kommentarer

Hej alla glada!

Här har det städats lite idag och efter det så blev det städning av mina fötter som varit instängda för länge i jobbarskorna! Vet inte men när jag har gjort iordning fötterna slipat pettat bort gammalt nagelack och fixat så känns hela jag mycket fräschare! Himla skönt måste jag säga!

Idag mår jag bättre men inte bra!  Har nog klurat ut var det beror på ? I förgår natt stod jag med en fläckt i ryggen när jag mattade in bitar i maskinen på jobbet och det var riktigt varmt och så blåste då fläkten kall luft på mig.... Ingen bra kombination måste jag säga! Ja ja i morgon måste jag må bra!

Felicia har vi skjusat till västland så hon är borta inatt! Lillskruttan ?

Efter Pizza middagen skulle jag lägga mig och kolla på teve och gissa vem som somnade som en stock....... Så jag blir nog uppe ett tag ikväll misstänker jag.....

Nu tänker jag hoppa i duschen och fixa till resten!!!

Äntligen semester det är så himla skönt!!!!!

Kram!

Kommentera

Publiceras ej