Flygande Jacob och sol

0kommentarer

Vad härligt idag kom hon då äntligen fram för att lyssa en längre stund! Gubben påstår att jag fått en del färg känner mig dock inte röd vilket brukar komma som ett brev på posten :P men jag slarvar inte med att smörja in mig använder solfaktor 30 men det är knappt detta hjälper. Men den färgen jag fick i början av sommaren har nog varit till nytta ändå, även fast jag tycker att den försvunnit...

Till Middag lagades det Flygande Jacob och ris med jordnötter till det blev riktigt gott måste jag säga!

Sedan har jag surfat runt lite på nätet och gubben har lagat gräsklipparen... Han har liksom lite svårt för att ligga still här hemma utan behöver komma bort för att fixa det! Hum nu brummar det där ute han fick nog igång den!

Någon gång i morgon mellan 8 och15 så kommer våran nya soffa!!! Äntligen längtar riktigt mycket efter den måsdet jag säga!

Nu ska jag surfa vidare ut i stora internet världen!

Kram

Kommentera

Publiceras ej