Fredag morgon :)

1kommentarer

Vaknade av ett skvallande utanför fönstret! Så ja det regnar igen..... Har inet bara positiva känslor inför denna väderlek om jag säger så...Jag mer eller mindre hatar detta väder nu vill jag ha SOOOOOL :)

Idag ska vi till Gävle och storhandla på Ica Maxi! Ska dessutom köpa hundmat tänkte jag så det finns hemma! Idag när jag vaknade så höll Valpis Birgitta på att uppdatera sin blogg med en härlig text och underbara bilder! Våran dag här hemma består i att som sagt var åka till Gävle och ikväll ska vi träna på gymmet. Det verkar som hela familjen följer med dit men men det är inte kväller ännu!

Just nu gör Fabian frukost och jag har just väkt tonåringen som suckade tungt även fast det var hon som bad oss väcka henne igår kväll!

Nu ska jag göra det bästa av denna regninga dagen!

Kram



Längtar till detta härliga land! Snart snart åker vi dit. Denna bild är från hotellet vi var på när vi var där på bröllopsresa i maj 2007! Den Boganwillan skulle man ha här hemma!

1 kommentarer

Birgitta

24 Jul 2009 09:00

Ja viss är vi värda sol vid det här laget och en massa också! Härligt att ni har en utlandsresa att se fram emot.

Vilken bouganvilla! Med all vilja i världen, men jag har inte plats för den här hemma. :)



/Kram

Kommentera

Publiceras ej