Fredag och ledig :)

0kommentarer

Idag är jag ledig och det är så himla skönt! Började dagen med frukost och sedan for Felicia och jag och tränade på Gymmet igen idag gick det himla bra tog i av bara den om jag säger så, Men det kommer nog att straffa sig i helgen ;)

När vi kom hem så fick jag idén att färga håret så sagt och gjort1 Så nu är man riktigt röd hårig igen då da... himla skönt att slippa se den mörka utväxten i botten tycker jag !

Igår städade jag hela huset när jag kom hem efter jobbet. Och efter det så sorterade jag alla papper som man samlar på sig typ gamla räkningar och annat tjafs. Så nu sitter allt snyggt och prydligt i pärmar och plast fickor. Lite stolt om jag säger så. Jag gillar ju ordning och reda på hög nivå om jag säger så men ibland eller rättare sagt aldrig hinns det med att sättas in utan läggs på strategist bra ställen! På kvällen så slöade vi i soffan och åt kladdkaka!

Nu blir det en hamburgare till Lunch!

Kram

Kommentera

Publiceras ej