Måndag ;P

0kommentarer

Härlig dag idag bara kändes så när jag vaknade! Himla skönt måste jag få säga! Åt frukost, röjde lite lagom och sedan åkte vi till stallet. Vi fixade och red för första gången själva jag och fabian och det var en mycket bra erfarenhet tycker jag. Har en förmåga att bli lite orolig när jag ska göra saker för första gången men allt gick som sagt var helt okej. Till och med Tindra sköte sig exemplariskt hade bara lite bråttom runt första varvet... Gubben följde med ut till stallet och drog lite mera el i stallet, Så han fick följa med ut till hagen när vi skulle hoppa upp om det var så att Tindra fick för sig att bråka allt för mycket! Men som sagt var hon sköte sig exemplariskt! När vi pysslat om hästarna så åkte vi hem och åt en sen lunch i from av korv med bröd. Och efter det drog jag till affären och köpte marängbotten och choklad mouss till en tårta! Gubben och jag har nämligen varit gifta i 2½ år idag! Tänk vad tiden går fort fattar inte riktigt att det är så länge sedan,



Här kommer vi upp för altargången en kall januari kväll år 2007!



Snygga eller hur??

När vi väl fått i oss tårta så kollade vi in "manen som kan tala med hundar" på 4:an plus.
och nu har gubben åkt ut för att fortsätta i Sätra.

Om en stund ska Fabian och jag cykla ut till Sätra och kolla lite! Det blir nog dagens motion!

Hoppas ni har en underbar dag!

Kram

Kommentera

Publiceras ej