Min torsdag ;)

0kommentarer

Började torsdagen med frukost och fortsatte sedan med att städa klart huset ;) kändes riktigt nice om jag säger så! Efter detta lurade jag ut gubben på en promenad det var både varmt och kvaft lite utlandsväder! Härligt se! Gillar ju värmen men solen den lyser med sin frånvaro om jag säger så!

När vi var ute och gick så möte vi Josefin med familj som varit och handlat järn till stallet! Så vi bestämde att vi skulle rida vid tre och att Fabian skulle följa med och även gubben som ska dra den nya elen i stallet så han ska kolla in vad som behövs osv....

Det gick jättebra i stallet förutom att stakars jossan blivit tok förkyld. Krya på dig gumman! Vi red på volten och allt gick som det skulle förutom att vi fick en satans massa insekter med oss ju längre tid vi red och ju svettigare hästarna blir ju djävligare blir dom! Så hästarna njuter riktigt när dom får stå i stallet och bara njuta! När vi lämnade hästarna i hagen så började de skvätta från himlen :( men men det ska väl vara så här det är ju svensk sommar!!

Nu blir det varmkorv med bröd sedan kommer maria hit!

Kram hela dan!



Tindra och jag här om dagen :)

Kommentera

Publiceras ej