Ny stil mall!!

0kommentarer

Nu är jag lite mallig... Har fixat alla färger och bilder själv på bloggen så nu är den lite mera jag! Självklart har gubben fått assistera mig en hel del för det var inte lång till ilska ett tag när inget ville fungera.... men men nu är den min alldeles egen.. Gillar när man får sätta sin egen prägel på saker och ting!

I Headern så ser ni alla i familje och dom som ligger mig varmt om hjärtat (hästarna) även fast dom inte ägs av oss eller mig, så är dom en väldigt viktig del i mitt liv och i min vardag :) Tack jossan för att du delar med dig av dina underbara djur och dig själv!

Tyvärr vart det inget tränat idag ingen var på hugget riktigt när vi kom till kritan, får se om vi kör en sväng i morgon... Fabian har dock varit till Örjan och Lotta och staplat ved hela kvällen så han har nog tränat ändå! mitt lill hjärta ;)

I morgon blir det häst bad och eldragning i stallet!

Kommer att bli jättebra med alla grejer som fixas i stallet! Ni är himla duktiga sätra gänget !

Kram alla glada vänner!

Kommentera

Publiceras ej