Ridningen idag

0kommentarer

Idag var Fabian och Jag och red. Det gick riktigt bra måste jag säga hon är lite tjurig just nu men jag tycket att det går bra. Har övat på det jag fick med mig av Linnéa i Torsdag bland annat stoppandet och startandet och det funkade riktigt bra till slut. Men vi bestämde att skjuta på nästa lektion för att kunna befästa det vi fick med oss i Torsdags. Kan tänka mig början av september eller mitten av augusti.

När vi kom hem så åt vi rostade smörgåsar och te. Efter det så tog gubben och jag en promenad. Så fort jag börjar röra på mig så drar fläsk magen ihop sig fattar inte att det inte är motivation nog att fortsätta.....  Men nu är jag i rätt riktining känner jag, gubben vill också träna och det blir enklare om man är två som kan peppa varandra !!

Nu ska jag duscha sedan ska jag läsa en ny hund tidning som gubben köpte idag i stan, var mycket om just valpar i den så det ska bli lite spännande.

Fabian har varit ute och rensat bort ogräset i hundgården han är väldigt duktig måste jag säga!

Kram för idag!

och hoppas ni får en .......

Kommentera

Publiceras ej