Söndag ömsom sol ömsom regn..

0kommentarer

Idag har varit en slö dag har liksom inte hänt ett dug om jag säger så :( skit trist. har bara gjort det där daglig ja ni vet tvätt disk och mat.... Har för visso varit iväg med Fabian till Skutskär och lämnat honom hos en tjej som han rider med är tydligen något på g där....... Felicia har cyklat till västland och Angelica och själv spar jag på energin för den kommnade natt veckan.

I morse maila jag angående valp men har inget hört så alla var nog redan sålda tråkigt nog :( vi som känner att en hund skulle verkligen bli bra i våran familj just nu! Men det kan ju hända att dom har fullt upp också det var ju dock nio valpar så det är nog en del köpare där idag och det tar sin lilla tid det vet jag av egen erfarenhet!

Nej nu ska jag greja lite här hemma!

Kram

Kommentera

Publiceras ej