Eftermiddag ;)

0kommentarer

Efter att ha hämtat Fabian på ridskolan och en god middag bestående av grillade korvar och pommes/potatissallad och bea´. Så gick jag och la mig på sängen ett tag och sov oroligt i ett par timmar.. Känns inte riktigt bra med jobbet efter torsdagen men men det löser nog sig på bästa sätt hoppas jag :) Har ialla fall pratat med chefen idag och det vi bestämde var att vi ska låta det hela vara tills efter semestern tror jag vinner på det  i längden för det är "bara" fyra skift ihop kvar. sedan nästa vecka så jobbar jag med ett annat skift lag för att kunna ha ridlägret på kvällarna måndag till torsdag ;) Längtar!

Nu har jag fått i mig smörgåsar och lite kladd kaka som Fabian bakat ! Söt unge!

Så nu ska väskan packas och sedan blir det jobbet!

Kram!!

Kommentera

Publiceras ej