Härlig ridtur :)

0kommentarer

ja då är det kväller igen då! Himla skönt att slippa åka och jobba. Min eftermiddag har varit perfekt om jag säger så. Jag har rikdit tindra idag och vi red i hagen eftersom det blåste så himla mycket. Jag red som sagt var Tindra och Fabian fick rida Kló, vi red våra dressyrprogram inför söndagen och Fabian har utvecklas med raket fart helt plötsligt faller allt på plats det han måste tänka på nu är att inte hålla Kló så himla hårt i munnen men det kommer nog det också! Själv gick det riktigt mycket bra Tindra hade all koncentration på det jag ville att vi skulle göra så att kicka eller sparka bakut var inte att tänka på Så vi körde LC:1 programet två gånger och det gick Så himla bra!!!! Vara bara att rida och njuta om jag säger så!

Efter detta så åkte vi hem och åt Korv med pommes och bea sås så himla gott måste hindra mig  själv så jag inte stoppar in förmycket man bör ju åtminståne tänka lite på vad som glider in genom intagsluckan så det inte blir rakt tokigt ;)

Efter detta åkte vi ut till svärmor och svärfar och firade hans födelsedag! Fick jättegod tårta och bullar med gott kaffe till! Fram för kalas gillar det men men det var det där med intaget :P
Väl hemma så blev det soffan och nu ska jag duscha och hänga tvätt sedan blir det sängen himla skönt måste jag säga!

Kram alla underbara människor!

 Duktig häst!!

Kommentera

Publiceras ej