Min härliga lördag eftermiddag :)

0kommentarer

När vi som sagt var kommit hem från stan så blev det härliga timmar i solen. När jag sedan kom upp i badrummet och skulle byta från blöta till torra badkläder så upptäckte jag att i morgon så får det nog bli till att sola baksidan ;) Helt blek om jag säger så. För övritg tycker jag jag börjar bli riktigt brun och fräch :) Gillar att var brun man blir så mycket piggare då!

I poolen har vi bara 27 grader just nu det är så himla skönt!!!!

 Felicia och gubben !!!!

Klockan sex åkte jag ut till hästarna och transport tränade alla fyra faktiskt och det gick över förväntan ;) och det är alltid roligt när nogot går bra måste jag få säga. Så vid halv åtta så var jag ut till svärmor och svärfar och hämtade upp fabian och gubben som var där och hjälpte till att gräva och greja!

efter det for vi hem och grillade kött och åt sallad och pommes till sååååååååååå himla gott med grillat! Jag älskar sommaren verkligen!!!

Efter detta blev det en sen kvälls promenad som var jätteskön men gubben var inte hemma förän halv elva :)

Sedan njöt vi av denna härliga sommarkväll en stund till på altanen !

Vilken Dag röstar för flera sådana!!!!!!

Kram och hoppas eran dag var lika härlig!

Kommentera

Publiceras ej