Regn Regn regn och lite blåst :(

0kommentarer

Vilket piss väder :( Snacka om att gud pissar och det blåser fan rent ut sagt! Fabian var på Ridlektion på Ärk idag och Gjorde hopp provet för märke 2 och även terorin till detta. Allt gick riktigt bra måste jag säga!

Själv har jag sovit till två och sedan har jag dammat och städat av här hemma det är bara golven kvar... och dom får vänta tills imorgon för våran varmvattenberedare la av i natt så nu håller dom på att ta bort den ochsedan ska den flyttas till undervåningen när vi fått tag i en ny. Till saken hör att vi måste riva en vägg i våran toa här nere för att kunna få dit den och allt är redan planerat där inne för att få dit den men det ska rustas först så det kom ju inte helt lämpligt om jag säger så ! Men till våran förvåning när vi tar bort pannelen på väggen så sitter det en vacker gamal dörr där bakom .... Det blir nog badrumsdörren när allt är klart och jag vinner i den frågan ;) Får övertala lite tror jag! Just nu håller svärfar och gubben på att ta ner den gamla varmvattenberedaren tur man har snälla föräldrar!

Nu blir det soffan och sjukhuset på trean innan jag ska till jobbet!

Vi har ju haft strömlöst men det blev middag ändå tur man har vedspisen så magen är ful av pannkakor!

Kram

Kommentera

Publiceras ej