Sommarlov och Valbo;)

0kommentarer

Idag har Fabian haft skolavslutning vilket var både trevligt och skönt för barnen! Dom var jätteduktiga på att sjunga och uppträda! När detta var över så åkte vi vidare till konsum och köpte lite rulltårta, grädde och jordgubbar och sedan gjorde vi bakelser här hemma i värmen. Det var bara rått kallt och blåsigt ute... Inte det bästa avslutningsvädret direkt men men det är ju liksom opåverkbart!

Efter lite funderande fram och tillbaka så blev det valbo en sväng där fick Felicia ett par islandsridbyxor



Dom i mitten!

Sedan handlade vi fyra nya snygga t-shirtar till Fabian och även ett par as snygga badbyxor/shorts i turkost till honom det var nämligen lite glist på den fronten!

Själv sprang jag runt och letade jeans men fan inga alls allt var trasigt vill bara ha ett par ljusa snygga hela jeans och det verkar inte finnas just nu så det blir väl till att klara sig med trekvartsbyxorna i sommar... eller vänta tills dom jag vill ha dyker upp. Men jag fick tag i silver armband på glitter. sex stycken slätta mycket snygga måste jag säga. Lite brunhet på kroppen så blir det ännu snyggare!

När vi satt och fickade idag så knäckte jag en kul idé som jag ska forska lite i och det är att åka bil ner till Thiland genom världen och att det skule ta ca ett halvår tur och retur! tror det skulle kunna bli en himla lärorik och minnesrik resa! Så idag inhandlades en anteckningsbok för ända målet får vi se vad det blir av det hela! tidsplanen är väl att resan ska ske om typ 6-8 år när barnen är runt 18 och 20 så det är långt kvar men tror även att detta äventyr tar en lång tid att planera om jag säger så!

Nu har vi ätit pizza och dom anddra sitter i soffan och gäser........ med chips och läsk!

Nu ska jag surfa runt lite på nätet!

Kram

Kommentera

Publiceras ej