Söndagen

0kommentarer

Felicia blev skjusad till sista gudtjänsten med nattvard. Efter det så blev det lunch på resterna efter lördagen helt ljuvligt gott måste jag säga!

Sedan åkte gubben och jag till plantagen och handlade morsdags blomma till svärmmor vilket blev en ormhassel som gjorde dunder sucsse! Själv valde jag två pereena vexter som jag satte i slänten ett gräs och ne aseleber som blommar med röda blommor tror det blir riktigt bra!

Efter detta packade vi in ungarna i bilen och for till Sandby med ormhasseln där bjöds vi på kaffe billar och tårta och när detta var intaget och vi pratat länge och väl så bar det av hem¨åt och till solen. Har haft en helt underbar söndag med en masssa plusgrader och en masssssa sol helt underbart i mina ögon :) Vid sex tiden drog Felicia och jag till stallet och Red Felicia red kló och det gick riktigt bra måste jag säga! Själv red jag Drekie och det gick mindre bra en jävla massa skit bakom spakarna måste jag säga. Ett tag körde josefin agility med mig på ryggen för han älskar och beundrar sin matte något enormt han följer henne vart hon en går! Han är för söööööööööööööt denna häst!

Väl hemma så blev det middag om än jättesent (20:45) bestående av olika rester i salladsväg och sedan stekt kycklingfilé till!

Sov gott 

Kram  

Kommentera

Publiceras ej