Städa ur svärmors hus ..

0kommentarer

Idag lev det ingen ridning för svärmor ville ha lite hjälp att städa ur det gamla huset! Och självklart ställer man upp :) Det gör ju dom för oss i alla lägen! Så nu har jag röjt av här hemma lite lagom och ätit frukost så nu blir det bilen in till Karlholm och fram med skur medlet för här ska städas!!

Fick ett väldigt oväntat samtal igår kväll på jobbet! Av Linnéa på Ärk om att köpa en av deras hästar.... Kan inte berätta mer för då bryter jag det jag lovat henne men tankarna far som tokiga i mitt huvud! Trivs som fisken i vattnet hos Josefin och kan inte ha det bättre än i det stallet, och därför blir detta ett ganska enkelt beslut i första tanken men sedan kommer det en massa andra tankar om hur kul det skulle vara att ha en egen häst :) men men har i alla fall lovat att tänka tills på torsdag men jag tror att jag tackar för erbjudandet men tackar nej om jag säger så men oj vad osäcker jag är måste diskutera saken grundligt med Andreas tror jag ............ Blir nästan yr av allt tänkande!!! Säger ju endel om min hjärnkapasetet!!

Hej då från en förvirrad hjärna!

kram

Kommentera

Publiceras ej