Stan är man knäpp eller ??

0kommentarer

Jobbade som vanligt förmiddag dock den sista denna veckan och det var himla skönt till att börja med, Sedan hände det grejer vill jag mena.... Vart utskälld för att jag tydligen trampar någon på tårna regällt vilket aldrig och ni måste tro mig varit min mening det enda jag försökt är att lära personen att köra maskinen men när man varken vill förstå eller om det är så att man inte kan oavsett språk förstå vad vi gör och den processen, det roliga är att sista veckorna har jag verkligen ansträngt  mig för att detta ska funka. Och sedan kom detta som en riktig kall dusch! Men till min stora förvåning behöll jag lungnet och bara lyssnade när han skrek/pratade på i en 20 min en halvtimme för någon stanns inom mig visste jag att jag bara förlorar på att brusa upp! Företagets polysic är att vi ska ta detta med chefen om vi har några problem så att dessa kan redas ut ordentligt utan att störa varken andra eller produktionen vilket det nu gjorde.... Så jag talade om för min bas vad som skett och min syn på det hela. Får se om det händer något.. Jag vet att jag kan vara både tvär och gå påig i bland men skulle aldrig begära att någon annan skulle jobba i samma tempo som mig bara folk jobbar och strävar framåt så är jag mer än nöjd. och det är aldrig ens fel att två trätter det är jag väl medveten om !! Nog om detta!

Väl hemma så blev det fika och sedan åkte Fabian och jag till Ärk för den sista lektionen för den här terminen;( Fabian red Alban barbacka och det gick riktigt bra måste jag säga! Nästa vecka väntar ridlägret och det ser han nog fram emot !

När vi kom hem hade Felicia lagat korv och pommes så det glufsade vi i oss av stor apptit;) Sedan bar det av till ICA MAXI och handlade lite mat till middsommar lunchen här hemma det var inte alls så mycket folk som jag trode att det skulle var utan riktigt lungt och skönt visseligen var ju kl 19,30 innan vi kom dit så värsta ruschen hade säkert redan varit!

väl hemma drog Andreas iväg till vår kompis och fortsatte att tapetsera så han var inte hemma förrän ett i natt!

Själv packade jag upp matvarorna och kröp ner i sängen och kollade in filmen svenssons svenssons med ungarna sedan blev det god natt!

Kram :)

Kommentera

Publiceras ej