Svårt att sova riktigt länge idag...

0kommentarer

Vaknade redan vid halv ett HUUUUUUUmmmmmmmmm inte det bästa, upp åt en bannan och ner i bingen igen men fasiken vad svårt det var att sova..... Ja vid två tog jag mig iallafall upp, hade som tröttnat på att vända på dö fläsket då....  Så igång med en tvättmaskin och lite frukost i magen så blir nog denna dag också bra :) Om vädret till låter ska jag och Josefin rida ut i skogen till kvällen det blir nog riktigt bra för just nu skinner i alla fall solen över Snatra!

Men just nu längtar jag mest till semestern fattar inte att det är så himla långt dit... men men det är bara att vänta och vänta det blir nog riktigt bra när den väl är här!

Ska röja lite här nere och sedan ska jag nog plugga dressyrprogramet till på Söndag då jag ska tävla på ÄRK, Sedan blir det till att laga middag till min familj och vid sex hägrar stallet!

Kram alla glada :) X

Kommentera

Publiceras ej