Tisdag

0kommentarer

Igår var jag till stallet på eftermiddagen och det blev en liten skogstur i dug regn men vad gör det? Det spöregnade ju inte som det gjort hur många dagar som helst nu! det var jättetrevlig att träffa josan och hästarna igen det var ju en vecka sedan sist!

Efter detta så blev det lite middag och sedan en sväng till svärmor och svärfar! mycket trevligt måste jag säga!

Idag har jag jobbat förmiddag och fan hur kan en enda männska suga så himla mycket enerig utav en önskar inget hellre än att jag bara skulle kunna nochalera honom men det är så himla svårt! Gör mitt absolut bästa för att inte vara otrevlig på några vis men han bara vägrar lyssna och förstå mig! Jag verkligen lider men men det är bara ha ett lende på läpparna och bitta ihop! Tyvärr måste jag säga att han inte passar hos oss alls, önskar att vi fått den vi skulle istället då har livet lekt och man har fått en massa enerig i stället! Fattar inte riktigt att jag reagerar som jag gör men men allt ska man väl inte förstå heller!

Nu har jag vilat lite i soffan och startat en maskin tvätt och ska vicka det som satt på stäcket! Efter detta blir det middag och där efter stallet! Fabian ska åka till farmor och farfar och klippa gräs!

Glöm aldrig att alla är värdefulla! Kram. (även mitt orosmoment på jobbet ;))

Kommentera

Publiceras ej