Äntligen är arbetsveckan över =)

0kommentarer

Har jobbat med malin idag och det är alltid lika rolig =) Hon liksom sprider en glädje och ett lungn till mig och det kan jag behöva framförallt lungnet !

När jag kom hem åktye jag till stallet och red Kló en härlig skritt tur i hagen coh skogen. Hon är hur pigg som helst just nu och vill bara springa men nej nej det får hon inte ännu men vi har börjat begära att hon ska ååtminstånde gå i form!

När jag kom hem så åkte vi till affären och hämtade ut new body grejorna och började sortera upp allt till alla och det tog lite tid kan man lungt säga typ 3 timmar innan alla kartonger var rätt.... men det är lite kul också.....;) Så nu är hela vardagsrummet fullt av påsar och kartonger. Så nu ska det bara levereras!

God natt

Kommentera

Publiceras ej