Härlig tur i skogen =)

0kommentarer

Här kommer en rapport om hur kul det är att rida i skogen en härlig eftermiddag! Vi red våran skogstur med uppför och nedförsbacke idag den tar cirka en timme fram och tillbaka till stallet. Vi red Dreki och tindra och jag växte 15 cm och en massa i självförtroende =) jag travade nämligen Tindra på väg med Deki och Josefin efter oss och det gick jättebra =) När Josefin talat om att vi gick fram som en ångvält så vågade jag hålla igen lite mer och då vart det mycket bättre! Men denna häst är bara underbar, jag kände att jag hade kontroll hela tiden trotts farten vilket var väldigt kul måste jag säga. Hon är aldrig dum bara en massa fart men har dock blivit så himla mycket lugnare på senaste tiden allt går vår väg just nu känns det som! hoppas det håller i sig!

Efter ridningen så lagade grekiska köttfärsbiffar och ris och Felicia gjorde tsatsiki till detta det vart en riktig hit=)

Gubben har bytt fjädrarna på S40 nu så nu kan jag åka i min gula fara igen. Helt underbart!

Sedan tog jag ett härligt bad himla skönt måste jag säga! Gillar att ligga i varmt vatten och filosofera över livet och tänka så positiva tankar som möjligt!

Nu ska jag titta på meoldifestivalen!

Kram

Kommentera

Publiceras ej